Wizz Air збільшила кількість перевезених українців на 145%

Вівторок, 9 жовтня 2018, 15:18
 

Упродовж літа 2018 року лоукостер Wizz Air перевіз понад 450 тисяч пасажирів на своїх українських маршрутах, що на 145% більше в порівнянні з червнем-серпнем минулого року.

Про це йдеться в офіційному прес-релізі компанії.

"Протягом літнього періоду з 1 червня до 1 вересня 2018 року Wizz Air перевезла понад 450 тисяч пасажирів на своїх українських лоукост-маршрутах, що становить 145% зростання у порівнянні з аналогічним періодом минулого року", - зазначається в повідомленні.

Найпопулярнішими цього літа стали напрямки з Києва до Будапешта (Угорщина); Меммінгена, Дортмунда, Франкфурта і Берліна-Шенефельда (Німеччина); Варшави (Польща) та Копенгагена (Данія).

Реклама:

Наразі Wizz Air пропонує перельоти за 42 маршрутами до 12 країн з трьох українських аеропортів у Києві, Львові і Харкові, включно з нещодавно оголошеними новими напрямками в Австрію, Польщу, Данію, Латвію, Литву, Словаччину, Велику Британію та Німеччину.

Загалом 2018 року Wizz Air повідомила про 18 нових маршрутів, а також про четвертий літак Airbus A320, який буде додано до київського авіапарку компанії у березні 2019 року.

У прес-службі наголошують, що цьогоріч Wizz Air подвоїла свою кількість посадкових місць на ринку та продовжує їх збільшувати майже на 50%, маючи намір запропонувати понад 2,5 млн місць у 2019 році.

"Це становить понад 400 мільйонів доларів інвестицій Wizz Air в Україну, що забезпечує розвиток економіки країни та стимулює ринок праці у галузях авіації і туризму завдяки підтримці понад 1200 робочих місць і створенню понад 140 місць в авіакомпанії в 2019 році", - зауважують у Wizz Air,  додаючи, що, за рекомендаціями Міжнародної ради аеропортів, на кожний 1 млн пасажирів має бути створено 750 робочих місць на рік.

Нагадаємо, Wizz Air значно скоротила час безкоштовної реєстрації для зворотних рейсів за квитками, в яких пасажир не оформив послугу вибору місця.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: