Ostchem Фірташа пропонує розширити мита на селітру з РФ

Середа, 19 квітня 2017, 17:49

Ostchem ініціює розширення дії антидемпінгових мит на аналоги аміачної селітри з Росії.

Про це повідомив директор з комплаенс Group DF Ігор Гольченко, йдеться в прес-релізі групи.

"9 березня ми офіційно звернулися до МЕРТ з проханням провести додаткове антидемпінгове розслідування щодо аміачної селітри і розширити список товарів-аналогів селітри з Росії, на які повинні поширюватися антидемпінгові мита", - сказав він.

За словами Гольченка, 15 квітня МЕРТ задовольнив це звернення і прийняв рішення про початок проміжного перегляду антидемпінгових заходів щодо деяких видів аміачної селітри.

Реклама:

"Після введення Україною в 2014 році підвищених демпінгових мит на аміачну селітру, російські виробники знайшли спосіб, як обійти українське митне законодавство. Вони почали масово завозити по суті ту ж аміачну селітру, ідентичну за хімічним складом, тільки під іншими митними кодами. Фактично, іде обман держави і діючі мита просто не працюють", - додав він.

Як зазначається, Ostchem пропонує поширити демпінгові мита на такі товари як аміачна селітра з добавками (код 3102 40) та інші.

За оцінками Гольченка, за останні два роки за так званими "сірими схемами" маніпуляції з митними кодами, з Російської Федерації в Україну було ввезено понад 500 тисяч тонн звичайної аміачної селітри.

"В результаті таких недобросовісних дій, Україна недоотримує понад 30 млн доларів на рік", - додав Гольченко.

Раніше союз хіміків виступив за встановлення мита на імпорт карбаміду, КАС і селітри з Росії у розмірі мінімум 43-45%.

Варто зазначити, що Ostchem бізнесмена Дмитра Фірташа є одним з найбільших гравців на ринку добрив України.

Раніше в Українській аграрній конфедерації заявили, що Ostchem шантажує аграріїв намагаючись підняти ціни на добрива.

Як відомо, організація "Союз хіміків" заснована підприємствами, більшість з яких контролюється Дмитром Фірташем.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: