"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Alphabet втратила 35 мільярдів доларів через втрату рекламодавців на YouTube

Неділя, 26 березня 2017, 13:59

Через тимчасове припинення співпраці ряду великих рекламодавців з відео-сервісом YouTube, акції холдингової компанії Alphabet, що володіє Google і YouTube просіли на 4%.

Про це з посиланням на Reuters повідомляє Ain.ua.

Відзначається, що першими про відмову розміщення реклами повідомили великі британські бренди Marks&Spencer, уряд Британії, BBC, банки HSBC і Lloyds, а також американські AT&T, Verizon, Johnson&Johnson і інші.

"Рекламні ролики цих компаній показувалися в прероллах до відео з небажаним контентом: екстремізм, релігійною пропагандою, расовою дискримінацією. За це відповідали автоматичні алгоритми YouTube", - пише видання.

Реклама:

Точної суми, якої не дорахується сервіс від втрати найбільші рекламодавців, не називається. Але як повідомили в Reuters, мова про сотні мільйонів доларів тільки від американських рекламодавців. Всього за останній рік виручка YouTube склала 14 млрд доларів.

Керівництво Google публічно вибачилося і пообіцяло виправити ситуацію.

"Ми з'єднуємо контент і рекламу. Але оскільки ми беремо контент звідусіль, часом трапляється, що він не відповідає рекламі. Зараз ми активно працюємо над вирішенням цієї проблеми", - заявив Ерік Шмідт в інтерв'ю Fox News.

Також наголошується, що за кілька днів вартість акцій компанії просіла на 4%. Через це компанія втратила в капіталізації більше 35 млрд доларів.

"Для YouTube втрата рекламодавців - вельми серйозна проблема. Зараз у сервісу є один серйозний конкурент в особі Facebook, який активно нарощує свої інвестиції в відео. Рекламодавці, не отримавши бажаного від YouTube, просто перерозподілять свої бюджети в бік конкуруючої платформи", - пише Ain.ua.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: