3 відмінності компаній із якісним клієнтським сервісом

Четвер, 2 лютого 2017, 13:48
 

Точність, відкритість, постійний розвиток: як на практиці реалізуються ці основи грамотного обслуговування клієнтів?

Називатися клієнтоорієнтованою компанією — ще не означає бути нею. Які якості відрізняють компанії з хорошим сервісом і як це проявляється в їх роботі, розглянемо на прикладі компанії "Екта Сервіс".

  1. Компанія вказує чіткі терміни надання послуги

"Коли?" — це питання цікавить клієнта чи не в першу чергу. І на нього повинна бути чітка відповідь, особливо в сферах, де важлива оперативність, як у випадку з "Екта Сервіс".

Компанія пропонує налаштування, встановлення техніки, подовження гарантійного обслуговування, обмін несправних пристроїв на нові (послуга "Екстра Заміна"). Компанія встановила оптимальний термін вирішення питання — 5 робочих днів. Зрозумілі часові рамки дають клієнту відчуття визначеності, спокою і впевненості.

Реклама:
  1. Компанія прагне нейтралізувати бар'єри

Завдання компанії — бути максимально доступною для клієнтів. Тому важливо створити комфортні умови, подумати про потенційні складнощі й усунути їх.

Так, компанія "Екта Сервіс" постійно шукає нові шляхи, що дозволять стати ближче до клієнта: послуги вже продаються у всіх великих містах України в мережах "Алло", "ЖЖУК", "Епіцентр", "Нова лінія" та ін. Щоб покупець не відчував логістичних бар'єрів, компанія оплачує пересилку пристрою і документів з будь-якої точки країни.

"Екта Сервіс" поважає бажання клієнта на самообслуговування і створює умови для цього. На сайті є вся інформація, щоб купити послугу і скористатися нею: опис послуг, точки їх продажу, зразки документів, контакти, можливість роботи через особистий кабінет. При цьому клієнт може зателефонувати до колл-центру, поставити запитання через форму зворотного зв'язку або прийти в офіс компанії. Як взаємодіяти — вирішує саме клієнт.

  1. Компанія постійно удосконалює клієнтський досвід

Позитивний клієнтський досвід формується за рахунок багатьох нюансів. Таких, наприклад, як щире бажання співробітників зробити більше, ніж від них вимагають. Так, у гіпермаркетах "Епіцентр" і "Нова лінія" консультанти "Екта Сервіс" не тільки пропонують послугу "Розумне налаштування", а й паралельно допомагають покупцям із вибором техніки.

Важливими є й ексклюзивні пропозиції. У "Екта Сервіс" є унікальна у цій ніші послуга "Екта Смарт". "Екта Смарт" — це заміна обладнання з будь-яким дефектом на новий пристрій. Клієнт приносить неробочу техніку, а замість неї отримує сертифікат, що якраз і дозволить придбати нову техніку — таку, як була, або будь-яку іншу. Послуга діє у випадку як гарантійних, так і негарантійних поломок, тож із "Екта Смарт" власник гаджета в будь-якому випадку отримує компенсацію. Детальніше про умови заміни та інші послуги "Екта Сервіс" можна дізнатися на офіційному сайті (www.ektaservice.ua).

Серед інших бонусів, які компанія готує клієнтам, — мобільний додаток. Він зробить сервіс ще більш простим, комфортним і оперативним.

Лишити відгук про роботу компанії та дізнатися, що пишуть про її послуги, можна за посиланням: Екта Сервіс відгуки.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!