"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

В "Київенерго" заспокоюють: Великі рахунки за опалення можуть бути помилкою

Вівторок, 15 листопада 2016, 17:26

Голова наглядової ради "Київенерго" Іван Плачков заявив про можливі помилки в рахунках, що квартира у 60 квадратів не може мати рахунок за опалення в 3 000 гривень на місяць.

Про це пише "Радіо Свобода".

Як пише видання, у квартирах із однаковим метражем рахунки за опалення різняться від 55 до 2000 гривень за два тижні роботи радіаторів.

"За однакової площі квартир рахунки за опалення в киян мають величезну різницю. У деяких випадках за два тижні тепла у квартирі в 60 квадратних метрів нараховано від 1000 до 2200 гривень. За місяць ця сума, за логікою, має бути вдвічі більшою. Через такі цифри серед споживачів наростає обурення, адже виходить, що за відсутності теплолічильника на будинку рахунок був би меншим", - пише видання.

Реклама:

Крім того, у мережі кияни діляться своїми враженнями від платіжок.

"Нам довелося витратитися лише на лічильник тепла: на той час, у 2014-му, він нам обійшовся у 4000 гривень. За весь минулий опалювальний сезон ми заплатили неповних 500 гривень. З цікавістю чекала цьогорічної першої платіжки. І 15 днів жовтневого теплого комфорту нам коштували 55 грн!!!", – зауважує Олеся.

 

"912 гривень за опалення за жовтень, який лише частковозастав тепло від батарей. Дуже скромне тепло для скромної квартири, площею 54 м2. Що ж чекати за листопад?" – пише Артем.

"Прийшов на пошту рахунок за опалення. Добре, що є будинковий лічильник – опалення за жовтень майже не було, тож цифри не смертельні", – зазначає Ірина.

"Отримала опалення. За 17 днів – 745 гривень (це 39 квадратних метрів), немає цензурних слів..", – обурюється Анна.

"Рахунок опалення за півжовтня – 2265 гривень. Просто цікаво, кому які рахунки приходили? Маю надію, що це непорозуміння і прикра помилка", – дивується Андрій.

У Київській міськадміністрації рекомендують звертатись на гарячу лінію 15-57, повідомляти про можливі помилки в розрахунках, що буде перевірено.

Крім того, голова наглядової ради цього підприємства Іван Плачков, коли почув про проблему, відразу ж заявив, що це помилка в розрахунках, що не може квартира у 60 квадратів мати рахунок за опалення в три тисячі гривень на місяць.

"Такого дива, як в Україні, в усьому світі немає, коли постачальник тепла заключає угоду безпосередньо зі власником квартири. Як у світі роблять: є власник будівлі, так от власник будівлі визначає організацію, яка є виконавцем послуг. І вже ця компанія працює з мешканцями, розподіляє це тепло за різними алгоритмами: якщо є лічильник – за лічильником, якщо немає – за квадратними метрами. А в нас зробили так, що кожну квартиру вивели напряму на "Київенерго". А якщо мільйон договорів, уявляєте, як відразу обробити таку кількість квартир? Раніше це було в ЖЕКах, кооперативах, а зараз це робить "Київенерго", і тому можливі такі помилки. Це кардинальна, системна помилка", – зауважує  Плачков.

Голова наглядової ради "Київенерго" зауважив, що вважає встановлені тарифи на енергоносії алогічними.

Плачков додає, що не може досі ознайомитися зі складовими тарифів, щоб зрозуміти, чому сформована саме така ціна енергоносія, яку затвердили в НКРЕ, бо, за його словами, в Нацкомісії з регулювання у сфері енергетики не надають відповідний документ.

Не радить поспішати погоджуватись із надвисокими рахунками директор Асоціації управителів багатоквартирних будинків Андрій Нікончук.

Він так само отримав платіжку, яка різко відрізняється від платіжок його сусідів.

"Проблема може бути в тому, що в цьому будинку існує лічильник, і через нього була пропущена відповідна кількість теплової енергії, а вже після цього були якісь пориви або втрати теплоносія. Це все індивідуально і це ненормально, і так бути не повинно. Тут треба розбиратися в кожному випадку окремо. У якісь квартири пішло 1700 гривень на 58 метрів – це нонсенс, це неможливо", – наголошує Нікончук.

Тим, хто отримав величезні рахунки, Нікончук радить звернутися до голови ОСББ, якщо в будинку він є, і разом скласти звернення до теплопостачальної організації з вимогою роз’яснень, із наданням показників лічильника до 10 жовтня і після 31 жовтня.

Якщо немає ОСББ, то до керуючої компанії або приватних ЖЕКів, які обслуговують будинок. У будь-якому разі Андрій Нікончук радить розбиратися і вимагати пояснень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: