У Китаї за перші 5 хвилин "Дня холостяка" купили подарунків на мільярд
У Китаї за перші п’ять хвилин розпродажу на сайті Alibaba, приуроченого до святкування Дня холостяка, купили товарів на 1 млрд дол.
Це "свято" придумали для противаги Дню Святого Валентина, пише "Укрінформ" з посиланням на USA Today.
"Компанія Alibaba повідомила про купівлю товарів на 1 млрд доларів за перші п’ять хвилин", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що кожну секунду з моменту початку розпродажу об 11 годині за місцевим часом на сайті реєстрували 175 тис. замовлень. Загалом за перші дві години розпродажу покупці купили товарів на 5 млрд дол.
Повідомляється, що компанія Alibaba проводить розпродажі до Дня холостяка у Китаї вже сьомий рік поспіль. За минулий рік компанія заробила на цьому 14,3 млрд дол.
Розпродаж для одинаків - "День холостяка" - був придуманий в 2009 році нинішнім генеральний директором холдингу Alibaba Group Деніелом Джангом як альтернатива Дню святого Валентина.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"