"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

"Київпастранс" замовив партнерам Порошенка транспорту на 675 мільйонів

Четвер, 6 жовтня 2016, 12:04

КП "Київпастранс" 3 жовтня за результатами тендерів уклала три угоди про придбання нових низькопідлогових автобусів і тролейбусів на загальну суму 674,72 млн гривень.

Про це повідомляється у системі "Прозорро", передають "Наші гроші".

Усі транспортні засоби, обладнані для пасажирів з обмеженими можливостями, мають поставити до кінця року.

ТОВ "МАЗтранссервіс" за 472,38 млн гривень замовили 100 автобусів з функцією кнілінгу, системою відеонагляду та кондиціонерами в кабіні й салоні: 70 одиниць МАЗ 203069 по 4,15 млн гривень, 30 одиниць МАЗ 215069 по 6,07 млн гривень.

Реклама:

Інший дилер "МАЗу" "Автек" продає їх в середньому на 15% дешевше: першу модель по 3,47 млн гривень, а другу - по 5,26 млн гривень.

ДочП "Автоскладальний завод №1" ПАТ "Автомобільна компанія "Богдан Моторс" за 202,34 млн гривень поставить 40 тролейбусів Т70117 із системою відеонагляду та кондиціонерами в кабіні й салоні по 5,06 млн гривень.

Із "МАЗтранссервісом" за окремими лотами змагалися "Богдан" з автобусами А70132 і ТОВ "Авто-Регіон" із тими ж автобусами МАЗ 215069.

Єдиним допущеним конкурентом "Богдану" було ТОВ "Укрпастех" із тролейбусами Електрон Т19101.

ТОВ "Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг" пропонувало тролейбуси ЛАЗ Е183 категорії М класу І на 11% дешевше. Заявку відхилили через відсутність усіх документів, крім проекту договору, гарантійного листа щодо працівників, довідки про відсутність податкової заборгованості та копій видаткових накладних.

"МАЗтранссервіс" записано на вищезгаданий "Укрпастех" Романа і Павла Шевченків - офіційного дистриб’ютора "Електрону".

Співвласником "Богдан Моторс" раніше був Петро Порошенко, а тепер компанія належить його бізнес-партнеру Олегу Гладковському (Свинарчуку), першому заступнику секретаря РНБОУ.

"Богдан" та Мінський автомобільний завод (МАЗ, Білорусь) у березні уклали угоду про спільне виробництво вантажівок подвійного призначення у Черкасах.

Нині "Київпастрансом" керує колишній заступник директора Дмитро Левченко. Раніше директором був Сергій Майзель, який нині очолює Департамент транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації, що курує роботу "Київпастрансу".

У 2015 році Майзель обрався у Київраду від "Блоку Петра Порошенка "Солідарність". До центральної ради цієї партії входять вищезгаданий Гладковський, а також Ігор Кононенко - перший заступник голови депутатської фракції "БПП" у Верховній Раді.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: