Facebook запустить мережу мобільної реклами

Середа, 23 квітня 2014, 09:20

Соціальна мережа Facebook планує створити мережу мобільної реклами, яка дозволить використовувати дані про користувачів для таргетування реклами на сторонніх сервісах.

Про це пише "Лента.ру" з посиланням на The Wall Street Journal.

Партнери Facebook з числа рекламодавців зможуть через платформу соцмережі розміщувати рекламу в різних мобільних додатках та іграх.

Таргетування реклами буде здійснюватися на основі особистих даних користувачів, які пов'язали свої профайли з додатками.

Реклама:

Створення мережі мобільної реклами не збільшить обсяг даних, які Facebook збирає про користувачів. Однак запуск сервісу може збільшити обсяг таргетованої реклами, яку користувачі Facebook бачать в мобільному інтернеті за межами соцмережі.

При цьому користувачі не зможуть відмовитися від перегляду реклами.

Очікується, що мережа мобільної реклами Facebook анонсує на щорічній конференції для розробників F8 наприкінці квітня. Спочатку мережа запуститься з обмеженою кількістю партнерів-рекламодавців.

За даними аналітичної фірми eMarketer, в 2013 році лідером ринку мобільної реклами, загальний обсяг якого склав d в світі 16,7 мільярда доларів, була Google c часткою в 49,3%. Однак частка Facebook зросла з 5,4% в 2012 році до 17,5% у минулому році.

Хоча послуги з розміщення реклами в мобільних додатках надають багато компаній, включаючи Apple і Twitter, у Facebook є великі перспективи на цьому ринку, насамперед - завдяки різноманітним персональним даними, які користувачі розміщують у соцмережі.

На частку мобільної реклами довелося 53% виручки Facebook в четвертому кварталі 2013 року і приблизно 40% за підсумками всього року.

Розвиток мобільного напряму глава Facebook Марк Цукерберг називає головним пріоритетом соцмережі на сьогоднішній день.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: