Мер Кривого Рогу "викинув" сто тисяч доларів на піар міста

Середа, 12 грудня 2012, 09:34

Управління благоустрою та житлової політики Криворізького міськвиконкому 3 грудня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "СК Крост" на виготовлення відеороликів про Кривий Ріг.

Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", пишуть "Наші гроші".

Вартість угоди склала  868,5 тис гривень.

Як зазначається у повідомленні, три відео ролики тривалістю близько п’яти хвилин кожен треба зробити до кінця поточного року. Де саме їх будуть показувати – не повідомляється.

Реклама:

"У першому ролики в форматі відео 3D-stereopair треба відобразити "життя міста, його культуру і промисловість, … трудові будні криворіжців і їх дозвілля". До ролика мають увійти "сучасні та історичні пам’ятники, архітектурні споруди, головні соціально-культурні заходи, вибірково містоутворюючі підприємства", - йдеться у повідомленні.

Згідно з повідомленням, другий ролик повинен "відобразити святкування загальноміських свят, культурні цінності, визначні місця, життя міста з промисловим ухилом". Формат – фотозйомка з подальшою конвертацією у відео.

"Третій ролик має відобразити "історію міста, осіб, що вплинули на заснування, розвиток і культуру Кривого Рогу". Технічно ролик повинен складатись із фотографій з анімованим переднім планом, містити титри і графічні спец ефекти", - повідомляє видання.

ТОВ "СК Крост" належить Ользі Бабенко і Світлані Боровській. Єдиним конкурентом "Кросту" на цьому тендері було ТОВ "ТРК Кривбас-Медіа", співвласником котрого є Віктор Присяжнюк, депутат Криворізької міської ради. Різниця пропозицій склала 3%.

Мером Кривого Рогу є Юрій Вілкул, батько губернатора Дніпропетровщини Олександра Вілкула.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!