Kroll не знайшов витоків в GfK Ukraine

Понеділок, 3 вересня 2012, 10:46

Детективне агентство Kroll прийшло до висновку, що витоку даних GfK, завдяки якій стала можливою фальсифікація показників аудиторії телеканалів, не було.

Про це пише газета "Комерсант-Україна", якій стали відомі висновки розслідування Kroll, найнятого головним офісом GfK.

Як наголошується, Індустріальному телевізійному комітету результати представив керуючий директор Нью-Йоркського офісу Kroll Роберт Вітеретті (раніше його запрошували в Україну адвокати президента Леоніда Кучми з метою довести його непричетність до вбивства Георгія Гонгадзе).

Як розповів виданню один з членів ІТК на правах анонімності, у звіті Kroll заперечує факт витоку конфіденційної інформації з GfK Ukraine.

Як відомо, проведення аудиту почалося після заяви директора каналу RuMusic Рудольфа Кірноса про те, що невідома приватна структура отримала базу контактів респондентів дослідження та здійснила їх підкуп.

Пан Кірнос стверджував, що корупції піддалися 5-8% респондентів, які отримували листи з інструкціями, слідуючи яким дивилися певні телеканали, штучно завищуючи їх рейтинги.

"Детективи не змогли знайти джерело витоку, а тому прийшли до висновку, що ця приватна структура знайшла респондентів самостійно, без участі GfK, і винні у всьому лише якісь зовнішні чинники", - розповів пан Кірнос.

Це підтвердили і джерела газети в ІТК. Детективи також поставили під сумнів сам факт корупції.

"У Kroll не заперечують того, що інструкції мали місце. Однак вважають, що респонденти їм не слідували, а скачки рейтингів каналів знаходяться в межах статистичної похибки", - зазначив співрозмовник.

За даними одного з учасників ІТК, GfK Ukraine планують позбавити доступу до панелі дослідження та збору інформації, залишивши за компанією лише аналітичні функції та програмне забезпечення ринку.

"У цьому випадку за GfK залишиться всього 10-15% суми нинішнього контракту. Фактично це рівнозначно його втраті", - говорить джерело, знайоме з умовами контракту. "Тендер буде оголошений до кінця року, інакше телебаченню загрожує відтік рекламодавців на користь інших видів медіа", - пояснює співрозмовник.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: