"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Українсько-російські літаки можуть залишитися без двигунів

Неділя, 21 листопада 2010, 12:38

Програма створення російсько-українського середнього військово-транспортного літака Ан-70 і відновлення виробництва важкого транспортного літака Ан-124 "Руслан" може бути зірвана

Про це заявив голова ради директорів ВАТ "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв на міжнародній авіаційній та аерокосмічній виставці AIRSHOW CHINA-2010 у Китаї, повідомляє агентство "Интерфакс".

"У нас поки що не визначені ні обсяги, ні частка фінансування, ні участь кооперантів у програмі Ан-70 і Ан-124 "Руслан", - сказав він.

"Всі розмови ведуться навколо інтелектуальної власності, хто більше вклав, хто менше кому зобов'язаний. Нас абсолютно це не цікавить. Нам потрібно сьогодні на цю програму 100 млн. доларів протягом трьох років тому, що завод відстає у своєму техпереоснащення. Якщо у нас за вертолітними програмами все закрито, то щодо Ан-70 і "Руслана" взагалі голе місце", - наголосив Богуслаєв.

Реклама:

Він зазначив, що з питання підготовки виробництва до випуску двигуна Д-27 для літака Ан-70 ситуація нульова.

"Ми взагалі з боку українського уряду ніяких вливань в свою частину цього проекту не маємо. У нас немає обладнання, немає грошей, тому підготовку виробництва до випуску цього двигуна не ведемо", - сказав Богуслаєв.

Він повідомив, що двічі звертався з листами до уряду України.

"Я кажу нашим вищим керівникам - ви підписали угоду між двома президентами, між двома прем'єрами так визначте частку Росії і Україні в цьому проекті. Росія вже визначилася у своїй частці, і серйозні вливання робляться в техпереоснащення заводів. На Україну взагалі всі мовчать. Думають, що це буде зроблено за рахунок Росії. Такого дива не буває і не буде", - сказав Богуслаєв.

За його словами, програма відновлення виробництва літака Ан-124 "Руслан" також може впертися в двигун.

"Нульове фінансування з боку українського уряду. Я надсилав листи на самий верх і вже не один рік - чотири роки ходжу. При помаранчевої влади ходив, говорив, що нам тоді треба було 300 млн гривень на Ан-148. Ні копійки не дали. Тому у нас буде проблема і з моторами для Ан-148 на наступний рік ", - сказав Богуслаєв.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: