Українська правда
PDA     RSS     Архів
Поштова розсилка:
Пошук:
Замовити розсилку
Знайти
Економічна правда
  П'ятниця, 19 березня 2010, останнє оновлення: 8 хвилин тому
Коментарі до публікації

Чому пенсійних грошей не вистачає


Коментарі
globvovan _ 04.04.2008 21:40
такие как zilwowa прекрасно перенимают опыт политических болтунов типа Витренко Шуфрича Чорновола.
Самое главное для них - заболтать любой фигней соперника в дискуссии - уводить в сторону путем развешивания лапши и прямым нежеланием ответить на прямой вопрос по причине полного незнания или уличении в большой лжи, когда срам и прикрыть-то нечем!
zilwowa _ 02.04.2008 19:26
До globvovan _ 01.04.2008 22:32
Не груби в інеті. Поброди по сайтах, розберися (наберися знань) і утям: юридична особа діє на підставі статуту або положення, а не Закону. Указ Президента, яким затверджено Положення про ПФ ніхто не відміняв, а без Положення ЗУ 1058 зі сторони держави взагалі виконувати нікому.
Закон же встановлює загальні правові норми. А 1058 в цьому сенсі - це взагалі "чудо" (рос. "чучело"). Він містить численні неконституційні норми. На цю тему є навіть Рішення Конституційного Суду.
globvovan _ 01.04.2008 22:32
до zilwowa
Сразу видна ваша брехня - я же конкретно указал адрес - закон №1058 и указал конкретные статьи этого закона.
Прочтите внимательно преамбулу закона и статью №5 - там все сказано достаточно категорично.
А вы пытаетесь юлить как "пацан с рогаткой" который разбил соседское окно - или, если хотите - ""КАК ШУФРИЧ ПОД МАШИНОЙ"" - был такой прикол по ящику!
Что же до:
""ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ Затверджено Указом Президента України від 1 березня 2001 р. N 121/2001.""
я дополнительно поброжу по сайтам минюста и минпраци - у меня были ссылки на сию фигню - и по-моему это положение с введением в силу закона №1058 было ""Скасовано"".
Так что за вами защита вашей чести и достоинства от обвинения во лжи - честный ответ на мой вопрос.
zilwowa _ 01.04.2008 18:10
До globvovan. ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ Затверджено Указом Президента України від 1 березня 2001 р. N 121/2001. Про те, що ПФ є неприбутковою організацією там не сказано. Натомість ст.17 Положення Пенсійний фонд України є юридичною особою. Тобто користується її правами згідно Ців-го ко-су. Згідно ст. 5 Положення Пенсійний фонд України має право (зокрема) одержувати кредити в установах банків; здійснювати інші права, передбачені законодавством. Згідно ст. 8. Джерелами формування коштів Пенсійного фонду України є (зокрема) банківські кредити; інші надходження відповідно до законодавства. Тобто формально він не має обмежень на депозит тимчасово вільних коштів і отримання процентів, відповідно. Я не виправдовую ПФ, але вважаю, що автор є людина мудра і написав дуже корисну статтю, а не заказуху, де дуже правильно окреслена проблема. Людина, сплачуючи у ПФ практично 35% заробітку (руками роботодавця) не може передати їх правонаступнику, а не використати щей як може. Це нормально?
V_G_ _ 01.04.2008 00:02
Цитата від 05.03.2008 _ Віталій Мельничук
"Перший - державна обов'язкова система соціальної безпеки. Вона повинна гарантувати кожному члену суспільства, який досяг пенсійного віку, виплати у розмірі 20-25% від середньої зарплати в країні (але не менше 75% прожиткового мінімуму). Джерелом виплат мають стати обов'язкові пенсійні внески, податок на зарплату.

Другою складовою має бути система обов'язкових персоніфікованих накопичень кожного громадянина. Ці кошти мусять відраховувати на кожного працюючого як роботодавці, так і самі працюючі за суттєвих податкових пільг із боку держави. Цей компонент має забезпечувати нашому уявному пенсіонерові ще 30-40% надходжень до майбутньої пенсії."

Для цього достатньо було б зменшити сумарну ставку (нарахування + утримання) в ПФ до ~20%/
Додатково це було б стимулом до легалізації зарплат, детінізації бізнесу та зростання доходів бюджету.
globvovan _ 31.03.2008 20:39
до zilwowa
Вот и прекрасно - прокомментируйте мой вопрос №2 - повторюсь:

"""- согласно статьи №58 ПФУ есть неприбыльная организация - а согласно статьи №75\1 ПФУ инвестирует свои средства с целью получения прибыли.
Как преподаватель который ""Із 1997 року викладає в Києво-Могилянській академії"" непонимает различий между неприбыльной организацией и получением прибыли - ЭТО ЛИБО ДУРАК , ЛИБО ЧИСТЕЙШАЯ ЗАКАЗУХА!"""

Вы же знаете налоговое законодательство и хозяйственное право...
zilwowa _ 31.03.2008 11:24
До V_G_ _ 30.03.2008 23:50

Цитата "Свій висновок залишаю в силі."
Маєте право, як і всі.

Погоджуюся з Вашим наступним висновком:
Зусилля треба спрямовувати на докорінну зміну пенсійної системи радянського штибу...
Це, справді, сильно сказано! Без іронії: це дуже вірно і краще не скажеш.
zilwowa _ 31.03.2008 11:12
До globvovan _ 30.03.2008 23:28.
Лайку, чоловіче, ти почав: читай свій допис в коментарях від _ 27.03.2008 21:17.
Особливо кінцеве "па".
Але, бачу - виправляєшся. Вмієш же ж культурно писати... Прогрес.
І аргументи розгледів. Хоча вони й раніше були. Теж прогрес.
Брехати я не збирався і не брехав. Це тобі здалося.
А правда справді гола.
Тільки ми її з різних боків бачимо: хтось спереду, хтось ззаду.
Вважаю що суперечка, з чийого боку вона гарніша - це дурне.
А от над реформуванням пенсійної системи (і податкової заодно) я теж і думаю, і працюю.
Роблю, що можу - я не чиновник, а тут критична маса переконаних людей потрібна. І бажано, щоб без комуністичного "досвіду". Тому вважаю, що найкорисніше, що я можу зробити - це викласти свою думку про все це, щоб її почитали
інші люди. Можливо, вони корисне для себе зерно виловлять і потроху буде спільна думка зріти, як це змінити.
І ця стаття велику справу робить. Потроху здолаємо залишки комунізму в головах людей в Україні.
V_G_ _ 30.03.2008 23:50
До zilwowa _ 30.03.2008 21:43
Цитата з допису
"Це помилка (недбалий розрахунок), бо 101,84млрд.грн / 215,36 млрд.грн х 100% = 47,3%, а не 63,5% ."
Звичайно 47,3%, дякую, що помітили. Але саме 47,3% і є відношення власних планових доходів ПФ до доходів Держбюджету. Тобто розбіжність ще більша.
А 63,5% це з врахування дотації, тобто стільки треба було б отримати ПФ самому.
А от щодо дистрофії національних рахунків, то повністю згоден.
Свій висновок залишаю в силі.
Зусилля треба спрямовувати на докорінну зміну пенсійної системи радянського штибу, для якої пенсіонер вже відпрацьований матеріал.
globvovan _ 30.03.2008 23:28
Ну от бачиш - два моїх питання ти хоч якось прокоментував.
А що до третього питання - мабуть крити нема чим!
Закон ти знаєш - бачу що читав - а от чим відповісти - зась!
Правда зовсім гола - і тобі навіть збрехати немає можливості.......
Облиш...
Я мабуть звернусь до адміну - може дадуть можливість опублікувати мою версію проблем пенсійної системи України.
Доречі - було б дуже цікаво ознайомитись не тільки з твоїми зауваженнями до коментарів, а і з тим як можна всі ці проблеми вирішити - це всеж таки корисніше ніж просто лайка в інеті.
zilwowa _ 30.03.2008 21:43
До V_G_...
Цитата з допису від 28.03.2008 00:40
"Що насправді:
Планові доходи ПФ у 2008р у співвідношенні до доходів Держбюджету:
101,84млрд.грн / 215,36 млрд.грн х 100% = 63,5%"
Це помилка (недбалий розрахунок), бо 101,84млрд.грн / 215,36 млрд.грн х 100% = 47,3%, а не 63,5% .
А тепер проведемо коректні розрахунки на підставі даних з нормативно-правових актів України.
Рахуємо по запланованих витратах (дані з ЗУ про бюджет на 2008р. і Постанови про бюджет ПФУ на 2008р.):
1) щоб уникнути подвійнного рахунку, "забираємо" дотацію з балансу витарт ДБ: 232,4 (заплановані витарти ДБ)-34,8 (запланована дотація ПФУ з ДБ) = 197,6 (млрд грн);
2) (141,1/197,6)*100=71,4(%).
Так що у статті з коректністю розрахунків усе в порядку. В Україні діє дистрофічна система національних рахунків і величезну лепту в цю дистрофію вносить солідарна пенсійна система.
Перевірте свої розрахунки і перегляньте висновок "Заказуха, вона і в Африці заказуха" як поспішний і необгрунтований".
zilwowa _ 30.03.2008 20:12
З чого ти, globvovanе, взяв, що я буду аргументовано реагуватина твій бред і дристання в інеті? Серед нас є нормальні люди, які в стані розібратися, де правда, де брехня, де заказуха, де "автор куплений", а де йому комуністи "мозги за...ли". Зверни увагу, що, хоча "все без исключения сотрудники пенсионной системы есть госслужащие - и все без исключения должны получать зарплату из госбюджета а не со счетов ПФУ" (це твоя цитата), це не заважає їм за статтею "на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення" (це цитата з постанови про бюджет ПФУ на 2008р., розділ "Витрати") гроші отримувати. Так що, чоловіче, шукай правду. А якщо знайдеш щось таке, що буде тобі здаватися правдою - ще раз вдайся до аналізу і не розраховуй на "доверие".
І постарайся усвідомити, що, якщо ти живеш в Україні і не порушуєш закон, ти теж, як і 60% нинішних 20-річних українців, маєш великий шанс не дожити до пенсії. А не платити щомісяця протягом всього життя 33,2% від зарплати - шансу не маєш.
globvovan _ 29.03.2008 20:26
Я так понял что хоть ты и zilwowa - но аргументированно что-либо противопоставить моей критике не в состоянии - ни по какому вопросу.
А что касается фраз - сами виноваты - НЕ ТРЕБА БРЕХАТИ ЛЮДЯМ!!!
Самое надежное для доверия - это только правда!
И ничего более!!!
Альтернативы просто нет!!!
V_G_ _ 29.03.2008 19:57
До zilwowa _ 29.03.2008 16:56
141,1млрд.грн. це вже з врахуванням дотації з державного бюджету. та залишку 2007р.
Власні доходи пенсійного фонду =101,84млрд.грн.
Дотація з Держбюджету =34,82млрд.грн., яка виділяється із доходів держбюджету 2008р (215,36млрд.грн.)
Залишок на 01.01.2008р. =4,33млрд.грн.

Треба добиватися зміни ставок нарахувань до пенсійного фонду з 33,2% + 2% до сумарних ~ 15-20% та підвищення пенсій до ~ 60-70% від з/п (цих внесків якраз хватить), а не піарити страхові фонди.
zilwowa _ 29.03.2008 16:56
До V_G_ : сподіваюсь ви розумієте, що в поперешньому коментарі "141,1 тис." гривень - це описка має бути "141,1 млрд".
zilwowa _ 29.03.2008 16:51
До globvovan _ 27.03.2008 21:17 і V_G_ _ 28.03.2008 00:40: ви свої переконання постарайтесь дописувачу Синок _ 13.03.2008 19:00 втлумачити. Це мабуть теж заказуха http://www.expres.ua/articles/2008/03/06/24481/ ?
А заодно - перше подумайте, а потім пишіть. І підбирайте вирази. Можливо вам ще це у пригоді стане http://www.epravda.com.ua/columns/47b9b6f3c205d/
До V_G_ : почитайте уважно Постанову КМУ від 30 січня 2008 р. N 30 і побачите, що баланс доходів і витрат ПФУ на 2008 р. становить не 101,84 млрд. грн, а 141,1 тис. гривень. Рахувати ви вмієте, але вам ще вправи на уважність не зашкодять.
До globvovan _: проаналізуйте склад витрат ПФ і переконайтеся, що там далеко не всі витрати йдуть на пенсії, а й на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення, яке за вашими уявленнями мало б отримувати зарплату з бюджету. Там ще бознаяких витрат купа, не кажучи вже про пенсії „почесних” і „заслужених” пенсіонерів.
V_G_ _ 28.03.2008 00:40
Типовий приклад маніпулювання свідомістю.
За такі розрахунки в середній школі ставлять 2 (навіть при 12 бальній системі).

Що насправді:
Планові доходи ПФ у 2008р у співвідношенні до доходів Держбюджету:
101,84млрд.грн / 215,36 млрд.грн х 100% = 63,5%

Для довідки:
В США всі доходи від системи соціального страхування, левову частку яких становлять саме доходи на пенсійне страхування, транзитом включені до доходів федерального бюджету і у 2004 році становили 733млрд$ з 1880млрд$, тобто 39% загальних доходів федерального бюджету.
Якщо порахувати для України на 2008р то для ПФ отримаємо 101,84 / (101,84 + 215,36) х 100% = 32,1%
Так що в світі така величина знана.

Держбюджет - не приватна кишеня, тому і дотує соціальні видатки.

Заказуха, вона і в Африці заказуха.
globvovan _ 27.03.2008 21:17
Я прекрасно понимаю что мои комментарии достают всех и вся - сами виноваты - правда всегда горькая!
Терпите и оспаривайте если сможете, или не пишите подобного фуфла.
Данная статья - чистая заказуха! А автор купленый *........*
1- все без исключения сотрудники пенсионной системы есть госслужащие - и все без исключения должны получать зарплату из госбюджета а не со счетов ПФУ - автор это замалчивает!
2- согласно статьи №58 ПФУ есть неприбыльная организация - а согласно статьи №75\1 ПФУ инвестирует свои средства с целью получения прибыли.
Как преподаватель который ""Із 1997 року викладає в Києво-Могилянській академії"" непонимает различий между неприбыльной организацией и получением прибыли - ЭТО ЛИБО ДУРАК , ЛИБО ЧИСТЕЙШАЯ ЗАКАЗУХА!
3- согласно статьи №13\1 я имею право утратить статус застрахованого лица в ПФУ - вот только реализовать это право не могу в течении 5лет - олигархи не дают - все пойдут за мной И РАБЫ ЗАКОНЧАТЬСЯ!
Так что - ""Любі друзі - ви є бидло!!!""
Веприк _ 26.03.2008 16:56
Автор дуже гарно описав недержавні пенсійні фонди, але реальність насправді навіть близько не така. Недавно мені зробили пропозицію отримувати 27% на накопичення, але тихенько і між рядками було сказано, що 15% це податкова пільга, яку як сам сказав автор отримати малореально, отже лишається 12%, при офіційній інфляції 16%. Здогадайтеся куди я послав цих страховиків? Я не вимагаю надприбудоковості, для цього є інші інсторументи, але мої вклади не повинні знецінюватися.
Антивирус _ 17.03.2008 23:47
Я не привык прятатся потому сообщаю для Мельничука и для Вас свой сайт-пророчеств www.vmalunov.narod.ru


Загрузка...
 
© 2005-2010, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".
weblog.com.ua